tisdag 4 januari 2011

Årslista

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

 Började på UNIVERSITETET. Gick på vänners bröllop, fyra jävla stycken om ni inte visste det redan.

2. Höll du några av dina nyårslöften? 

 Oj jag tror inte jag hade några.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

 Malin och Tommy fick Tovetofsen, Johanna och Janne fick Sigrid!

4. Dog någon som stod dig nära?  

Näej.

5. Vilka länder besökte du?

Inget annat än Sverige. Drömmarnas land bara. hehe.

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?

Snyggare kropp. Att fara utomlands. Bättre ordning på studierna.

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?  

 12 oktober; R!

8. Vad var din största framgång 2010?

Att jag klarade av C-uppsatsen, och att jag ändrade min dåliga livssituation. Vände allt till det bättre.

9. Största misstaget?


Nej jag vet inte vad det skulle vara.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
 
Jag hade högt blodtryck och hjärtklappning i våras, men det försvann när livet blev bättre och mindre stressigt.

11. Bästa köpet? 

 Allt till min lägenhet! 40-tumsteven tex. Gymkortet var också bra.

12. Vad spenderade du mest pengar på?

Kläder över lag, men teven var det dyraste även om jag inte betalade så mycket av den.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

När de ringde från Uppsala och berättade att jag skulle få börja på utbildningen. När jag fick lägenheten. Och nu på slutet såklart R. Nya vänner och gamla också.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

Dancing on my own! Från och med du. Håkans skiva 2 steg från paradise. Dansa, fastän av Säkert!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

 Först mycket ledsnare, sen mycket gladare.

16. Vad önskar du att du gjort mer?

Tränat, pluggat, jobbat, sånt tråk.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?

 Ätit...

18. Hur tillbringade du julen? 

Med R och familjen i Stigslund. Mycket bra.

19. Blev du kär i år?

Om jag blev.

20. Hur många one night stands?


 Inget, vi blev ju ihop 10 dagar senare. Tihi.

21. Favoritprogram på TV?


 Fringe, Grey´s Anatomy, True Blood, Pretty Little Liars, Vampire Diaries, Parenthood, samt Top Model och Project Runway som hade två väldigt bra säsonger.
 
23. Bästa boken du läste i år?

 
Det är ju så många. Återkommer med inlägg bara om böcker.

24. Största musikaliska upptäckten?

 Håkan Hellström kom äntligen in i mitt liv på riktigt!

25. Något du önskade dig och fick?


Ordning på mitt nya liv.
 
26. Något du önskade dig men inte fick?
 
Det var ingen som kom och gav mig ett körkort, konstigt nog.

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Hade fika hemma.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
 
Näej inget särskilt.

30. Vad fick dig att må bra?


Att jag försökte tänka på mig och hitta tillbaka.

31. Vilken kändis var du mest sugen på? 

Leonardo fick ju ett jävla uppsving där efter Shutter Island.

32. Vem saknade du? 

Friska Viktor, men han är ju typ här nu.

33. De bästa nya människorna du träffade?

Robert lär väl nämnas först. Och Carro! Nena, Katta, andra som följt med dessa.

34. Mest stolt över?

Att jag tog mig igenom allt.


35. Högsta önskan just nu?

Att min 30-årsfest blir lyckad! Att mitt och Malins uppdrag ska gå bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade