onsdag 18 maj 2011

better times

Idag är det en finare dag. Jag verkar överlag må rätt fint just nu, efter en värdelös period som sträckte sig pretty much från februari till slutet av april. Jag märker det på att jag bloggar mer, pysslar med saker som Picasa och hemmet, jag bakar och lagar mat och intresserar mig för kläder, har lust att hitta på saker med vänner och familj, tar tag i skolan, blir road och inte irriterad av R:s egenheter och är inte lika trött och rastlös. Happy days!

R förkunnade saker i sömnen inatt.

Jag- Sover du?
R- Nej.
Vad gör du då?
R- Kronor.
Han mumlar/gnäller något otydbart.
Jag- Vad är det?
R- ARM. LÅS. VATTEN.

Och jag har fått mitt schema för sommaren. På rätt avdelning och allt. 20 juni till 7 augusti. 230 timmar, 7 veckors jobb, i genomsnitt 33 timmar i veckan. Perfekt. Längtar lite faktiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade