måndag 24 januari 2011

dra ihop sig

Det börjar dra ihop sig. Snart är det den femte februari och min 30-årsdag ska firas. (Även om jag tänkte ställa in idag på stan när inga klänningar passade på min uppenbarligen gigantiska kropp.)

Jag skapade precis en playlist som man gärna får hålla på med. Leaving my twenties

Jag ska baka.





Jag ska komma på och köpa dekoration.



Hitta på en välkomstdrink.





Finna recept på tilltugg och göra dem.





Kolla upp vilka som vill sova över och ha frukost redo.

Finna en outfit.








Ja det är lite att stå i! Särskilt när jag måste blogga så tidskrävande om det.

2 kommentarer:

  1. Fredrik och jag såg på "Leila bakar" och hon gjorde macroons. Fredrik älskar maräng över allt annat och blev helt till sig och jag sa lugnt: Jag kan nästan lova dig att Helen kommer att servera sådana på sin fest :)

    SvaraRadera
  2. men hallå, vart är du gigantisk nånstans?? Linda håler inte med, du är fin :) Makroner har jag tänkt våga prova på att baka men känns som hög svårighetsgrad!!

    SvaraRadera

Bloggintresserade